|
||||
|
||||
מאת: טלי גזית אל-בחר, מנהלת מו"פ רגע לפני שהפוקימונים התשתלטו על המרחב, נערך באוניברסיטת תל אביב מפגש פתיחה של ה-minducate- המרכז לחדשנות ב- Neuroscience & Education ודן בין השאר בצידוק המדעי לקידום למידה עם מציאות רבודה. דר' גל רז מאוניברסיטת תל אביב הציג בהרצאתו Augmented and Virtual reality as Educational -Brain-Computer Interfaces את לב החקר המתקיים בתחום באוניברסיטה. דר' רז הציג דוגמה מצויינת לעצמתה של למידה עם מציאות מדומה באמצעות טכנולוגיה של חברת מיקרוסופט. האם יש בסיס מדעי לקדם את הלמידה במציאות רבודה? גירוי רב חושי מעורר את זכרון העבודה שלנו, מערכות הקשב ומאפשר יצירת אסוסיציה קונספטואלית של התוכן. למידה רב חושית וגירויים רב חושיים מסנכנרים את הירי העצבי או מבצעים נורמליזאציה של התפוקה שלהם. מעבר לכך, היכולת לייצר סיפור במציאות רבודה הוא דבר שמעניק יתרון ככלי לימודי בלי קשר לרב חושיות. גם היכולת לבצע למידה משחקית היא עוד מרכיב אפקטיביות להגברת חווית הלמידה הכוללת. |
||||