אם אינכם רואים את המייל כראוי לחצו כאן
גיליון מס' 262, 10 ביוני 2012 ___
Learning 2.0 in
יחידת ההדרכה בארגון |  מתודולוגיות למידה |  טכנולוגיות למידה |  עלות תועלת |  חווית למידה
יותר למידה מתוקשבת- זה גם יותר העתקות

הטכנולוגיות המתקדמות מגיעות לא רק לתהליכי למידה אלא גם לתהליכים של העתקה ורמייה.
העיתון Chronicle מפרסם סיפור של סטודנט "מצטיין" שהשיג ציונים מעולים באמצעות ידע טכנולוגי בסיסי שאיפשר לו לרמות ולהעתיק במבחנים, וסיפור זה הוא חלק מתופעה רחבה שבה ככל שהטכנולוגיות מתוחכמות יותר, כך גם המיומנויות של המעתיקנים.
המאמר מתאר את המנגנונים השונים שמפעילים מוסדות למידה ומרצים על מנת למנוע את התופעה אך נראה שקשה לעמוד בקצב ובתחכום של הסטודנטים עצמם שרואים בכך אתגר ומשחק לכל דבר.
לכניסה לקישור לחצו כאן.
ועוד פנינת למידה מהרשת...
יושבים בשיעור עם מצגת PowerPoint מזעזעת בעיצוב, בהבנייה או באופן שבו המרצה משתמש במצגת? עכשיו יש קבוצת תמיכה. בערוץ הטוויטר Crimes Against PowerPoint מצייצים גולשים רבים על חוויות שלהם מול מצגת, החל משילובי צבעים קשים לצפייה ועד המרצים שבחמש דקות האחרונות רצים על 40 השקפים שלא הספיקו בשעה שהיתה להם...

לכניסה לקישור לחצו כאן.

מתודיקה מספקת שירותי למידה אפקטיבית – אנו מציעים שירותי יעוץ, פיתוח למידה והטמעת למידה בארגונים.
העיתון השבועי יוצא מאז שנת 2002 ל-3,000 מנויים.
אתר הבית שלנו הוא מאגר הידע הגדול בישראל בתחום הלמידה הארגונית. לצד כתבות, קישורים ווויקי, צומחים באתר גם פורום לדיון חופשי בכל שאלה שעולה לכם בראש, ובלוג שמאפשר הצצה למה שעובר לנו בראש...
הסרה |  הרשמה |  שלח את הגיליון לחבר |  הוסף לנו רעיון, תגובה או משוב לגיליון הבא |  צור קשר לכתיבת מאמרים לעיתון