אם אינכם רואים את המייל כראוי לחצו כאן
גיליון מס' 275, 21 באוקטובר 2012 ___
Learning 2.0 in
יחידת ההדרכה בארגון |  מתודולוגיות למידה |  טכנולוגיות למידה |  עלות תועלת |  חווית למידה
מדוע אנשים משתפים בידע שלהם?

לא כולם משתפים ידע באופן טבעי, וכולנו נמצאים במצבים בהם אנחנו נמנעים מלשתף בידע. אך שיתוף בידע טומן בתוכו הזדמנויות אדירות במישור האישי והרגשי. סקירה של אחד ממנהלי הידע בקבוצת IBM מנתחת את כל הסיבות מדוע משתלם לנו לשתף בידע ומה זה עושה לנו במוח ובלב.
לכניסה לקישור לחצו כאן.
ועוד פנינת למידה מהרשת...
"סטודנטים, אתם לא אשמים: הרצאות ארוכות פשוט אינן אפקטיביות."
שנת הלימודים האקדמית נפתחת והעיתון דה מרקר מביא מדבריו של סלמאן קאהן, מייסד קאהן אקדמי לחינוך מתקדם, שמסביר שמשך הריכוז של סטודנט נמשך 18 דקות בממוצע ומציע נוסחה אחרת לשיעור אפקטיבי.

לכניסה לקישור לחצו כאן.

מתודיקה מספקת שירותי למידה אפקטיבית – אנו מציעים שירותי יעוץ, פיתוח למידה והטמעת למידה בארגונים.
העיתון השבועי יוצא מאז שנת 2002 ל-3,000 מנויים.
אתר הבית שלנו הוא מאגר הידע הגדול בישראל בתחום הלמידה הארגונית. לצד כתבות, קישורים ווויקי, צומחים באתר גם פורום לדיון חופשי בכל שאלה שעולה לכם בראש, ובלוג שמאפשר הצצה למה שעובר לנו בראש...
הסרה |  הרשמה |  שלח את הגיליון לחבר |  הוסף לנו רעיון, תגובה או משוב לגיליון הבא |  צור קשר לכתיבת מאמרים לעיתון