 |
גיליון מס' 285, 13 בינואר 2013 |
 |
 |
|
 |
|
יחידת ההדרכה בארגון |
מתודולוגיות למידה |
טכנולוגיות למידה |
עלות תועלת |
חווית למידה |
 |
 |
הספרים האלקטרונים מדווחים על הרגלי הקריאה של הלומד
הספרים מצטרפים לתכנים שמערכות ניהול למידה מנהלות ומבקרות. טכנולוגיות חדשות בתוך הספרים האלקטרוניים מדווחות על הזמן שהקדשנו לקריאת ספר, כמה עמודים קראנו, כמה הערות והארות הוספנו לספר. מידע זה מסייע להבין את רמת השימוש של הלומד בספר על מנת להגיע לאלו שמציגים פעילות נמוכה ולסייע להם ועל מנת להפיק לקחים עד כמה משתלמת ההשקעה בהפקת תכנים דיגיטליים.
אגוד הספריות בארה"ב כבר העלה חששות לפגיעה בפרטיותם של הקוראים אך מאמצי הטכנולוגיות טוענים כי היכולת לבחון את השפעת הקריאה על הלמידה עוזרת ללומד להצליח.
|
 |
|
|
 |
 |
 |
ועוד פנינת למידה מהרשת...
בשבוע שעבר הלך לעולמו מאיר נבון ז"ל, שהיה מעמודי התווך של קהילת ההדרכה בישראל וליווה מאות מנהלים וסטודנטים בעולמות הלמידה הארגונית כמרצה, חונך ומאמן. לפני כעשור התראיין מאיר לעיתון שלנו באחד מגיליונותיו הראשונים שם הוא סקר את התפתחות הלמידה הארגונית בסוף שנות התשעים והתחזית שלו ללמידה של שנות האלפיים. פנינת למידה של איש לומד ומלמד ששימש דוגמה והשראה מקצועית ואישית.
לכניסה לקישור לחצו כאן.
|
 |
 |
 |
|
|