|
גיליון מס' 294, 17 במרץ 2013 |
|
|
|
|
|
יחידת ההדרכה בארגון |
מתודולוגיות למידה |
טכנולוגיות למידה |
עלות תועלת |
חווית למידה |
|
|
כל ארגון חכם זקוק לקצת טיפשות
חוקרים הציגו לאחרונה את המושג "טיפשות פונקציונאלית" "functional stupidity"', כאחד הרכיבים הנדרשים בארגונים מצליחים. הארגון מצפה מעובדיו במצבים רבים שלא לעבד את הפעולה שלהם ולא להפעיל יכולות אינטלקטואליות. גם מצד העובדים יש רבים שלא מחפשים במקום עבודתם מקום שבו נדרש מילוי של צורך אישי. "הטיפשות הטובה והישנה יכולה למלא תפקיד מרכזי בהעלאת אפקטיביות ארגונית" טוענת החוקרת, ואולי אפילו להגביר את המעורבות שלהם בארגון מרגע שיהיה ברור יותר היכן הם נדרשים להפעיל כישורים חכמים והיכן לא.
חומר למחשבה על חכמים, טיפשים, תמים ושאינם יודעים לשאול.
|
|
|
|
|
|
|
ועוד פנינת למידה מהרשת...
75 נערים נתבקשו לכתוב מה מאפיין את המורה הטוב ביותר שהיה להם מהגן ועד עכשיו והנה ענן התשובות שלהם.
לכניסה לקישור לחצו כאן.
|
|
|
|
|
|