אם אינכם רואים את המייל כראוי לחצו כאן
גיליון מס' 331, 29 בדצמבר 2013
אוסף של טכניקות לסיכום מפגש למידה

אופן סיכומו של מפגש למידה ישפיע על האפקטיביות של המפגש, אך אנו נוטים לא לבצע אותו באופן מיטבי, בשל חוסר מודעות או תכנון זמן לקוי. שיר שוורץ מציעה בבלוג שלה עשרות טכניקות לסיכום מפגש למידה באופן שיאפשר לחזור על החומר, להדגיש את העיקר, להגדיל את הזכרון של מה שנלמד ולהבטיח לומדים פעילים יותר.
מומלץ לכל מנהל מדריך, מורה או כל מי שרוצה לסכם תוכן בצורה משמעותית יותר.
לכניסה לקישור לחצו כאן. Share:
ועוד פנינת למידה מהרשת...
כמה חברים יכול המוח שלך להכיל?
כמות החברים שיש לנו משפיעה על המבנה של המוח שלנו, והופכת אזורים עצביים מסוימים למפותחים במיוחד. מי שיש לו יותר חברים, מפתח מיומנויות קוגניטיביות הקשורות ליכולת לייחס תכונות לאנשים ולהתמודד באתגרים בינאישיים. טוב שיש חברים
לכניסה לקישור לחצו כאן. Share:
מתודיקה היא חברת ייעוץ פיתוח וטכנולוגיה בתחומי הלמידה אפקטיבית. העיתון השבועי יוצא מאז שנת 2002 ל-3,500 מנויים.
בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק
למרכז הידע וארכיון העיתונים שלנו מאז 2002
למילון מונחים ויקי מעולמות ההדרכה והלמידה
הסרה |  הרשמה |  שלח את הגיליון לחבר |  הוסף לנו רעיון, תגובה או משוב לגיליון הבא |  צור קשר לכתיבת מאמרים לעיתון