אם אינכם רואים את המייל כראוי לחצו כאן
גיליון מס' 382, 25 בינואר 2015
מעונן בחוץ? סיכוי טוב לחשיבה בהירה יותר


מיתרונות ינואר- פברואר: ימי שמש הם ימים שבהם אנחנו "מורידים הילוך קל" בכל מה שקשור לחשיבה על סיכונים או העמקה בחשיבה על נושא מסוים. חוקרי קוגניציה ביקשו להשוות את רמת הזיכרון והשליפה של אנשים על אותם פריטים כאשר באחד המקרים יום שמש ובשני יום מעונן וקודר משהו. מתברר שיום מעונן ועגמומי בחוץ גורם לנו למזג קצת פחות חיובי, שעליו אנחנו מתגברים באמצעות צריכה גבוהה יותר של מידע שאולי יסייע לנו בשיפור מצב הרוח. כתוצאה מכך הזיכרון שלנו טוב יותר. במחקר הנוכחי זכרו הנסיינים פי שלושה פריטים(!) מאשר ביום בהיר.
לכניסה לקישור לחצו כאן.

Share:
ועוד פנינת למידה מהרשת...
ואחרי שצלחתם יום בהיר או מעונן מתברר שהמחקר מסביר לנו שחשוב גם איפה התיישבתם בכיתה. המיקום של תלמיד בכיתה משפיע על הפופולאריות החברתית שלו. עוד סיבה למה לא לשבת בפינה
לכניסה לקישור לחצו כאן. Share:
מתודיקה היא חברת ייעוץ פיתוח וטכנולוגיה בתחומי הלמידה אפקטיבית. העיתון השבועי יוצא מאז שנת 2002 ל-6,000 מנויים.
בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק
למרכז הידע וארכיון העיתונים שלנו מאז 2002
למילון מונחים ויקי מעולמות ההדרכה והלמידה
הסרה |  הרשמה |  שלח את הגיליון לחבר |  הוסף לנו רעיון, תגובה או משוב לגיליון הבא |  צור קשר לכתיבת מאמרים לעיתון