אם אינכם רואים את המייל כראוי לחצו כאן
גיליון מס' 399, 14 ביוני 2015
איך מסבירים לאנשים שאין דבר כזה סגנונות למידה?


קיומם של סגנונות למידה הוא מיתוס כה חזק, המוטבע כה עמוק, עד שקשה לשכנע אחרת.
מורים ומדריכים טוענים שוב ושוב שבכיתתם יש לומדים חזותיים, לומדים שמיעתיים, לומדים דיגיטליים ועוד. מזה כמה שנים שהמחקר מוכיח בעקביות, שלמרות שיש שונות בין לומדים, אין דבר כזה סגנונות למידה.
כעת רוכזו כל המחקרים וההוכחות בעמוד אחד שיאפשר לכם להצטרף לשוברי המיתוס ולהבין טוב יותר כיצד מתרחשים תהליכי למידה.
לכניסה לקישור לחצו כאן.

Share:
ועוד פנינת למידה מהרשת...
אתם עומדים לכתוב משהו ורוצים שהוא יהיה אפקטיבי? אינפוגראפיק מקסים, שפורסם בחודש שעבר, מציע 12 שלבים לכתיבת תוכן אפקטיבי. שלב 7 חשוב במיוחד, זהו שלב ה – walk away, שבו שמים את מה שכתבנו בצד והולכים לעשות משהו אחר, לפני השכתוב הבא.
לכניסה לאינפוגראפיק לחצו כאן. Share:
מתודיקה היא חברת ייעוץ פיתוח וטכנולוגיה בתחומי הלמידה אפקטיבית. העיתון השבועי יוצא מאז שנת 2002 ל-6,000 מנויים.
בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק
למרכז הידע וארכיון העיתונים שלנו מאז 2002
למילון מונחים ויקי מעולמות ההדרכה והלמידה
הסרה |  הרשמה |  שלח את הגיליון לחבר |  הוסף לנו רעיון, תגובה או משוב לגיליון הבא |  צור קשר לכתיבת מאמרים לעיתון