|
גיליון מס' 422, 13 בדצמבר 2015 |
|
|
|
|
|
|
|
ההבדל בין לזכור משהו לבין להיות "מוכן לניווט" אל הזכרון הזה
הגדרת מטרות ובניית פעילות למידה תלויים ברמת השליפה של הידע שאנו מצפים מהלומדים. אליוט מאסי, אחד המומחים המובילים בעולם בתחום הלמידה הארגונית, ממליץ להגדיר אחת מ- 4 אפשרויות של שליפה.
- שליפת ידע מלאה ללא שום רמזים
- הלומד יוכל לשלוף את הידע עם סיוע קל.
- מספיק שהלומד יהיה מסוגל לשלוף את התוכן באופן כללי וללא פרטים
- הלומד יהיה בעל "מוכנות לניווט" אל התוכן (navigational readiness ). במקרה זה הלומד לא יודע את התוכן אבל יכול בקלות לגשת ולאתר אותו.
|
|
|
|
|
|
|
ועוד פנינת למידה מהרשת...
7 דברים שאפשר לעשות כשהלומדים בכיתה מאבדים תשומת לב...
| |
|
|
|
|
|