אם אינכם רואים את המייל כראוי לחצו כאן
גיליון מס' 422, 13 בדצמבר 2015
ההבדל בין לזכור משהו לבין להיות "מוכן לניווט" אל הזכרון הזה

הגדרת מטרות ובניית פעילות למידה תלויים ברמת השליפה של הידע שאנו מצפים מהלומדים. אליוט מאסי, אחד המומחים המובילים בעולם בתחום הלמידה הארגונית, ממליץ להגדיר אחת מ- 4 אפשרויות של שליפה.
  1. שליפת ידע מלאה ללא שום רמזים
  2. הלומד יוכל לשלוף את הידע עם סיוע קל.
  3. מספיק שהלומד יהיה מסוגל לשלוף את התוכן באופן כללי וללא פרטים
  4. הלומד יהיה בעל "מוכנות לניווט" אל התוכן  (navigational readiness ). במקרה זה הלומד לא יודע את התוכן אבל יכול בקלות לגשת ולאתר אותו.
לכניסה לקישור לחצו כאן.

Share:
ועוד פנינת למידה מהרשת...
7 דברים שאפשר לעשות כשהלומדים בכיתה מאבדים תשומת לב...
לכניסה לקישור לחצו כאן. Share:
מתודיקה היא חברת ייעוץ פיתוח וטכנולוגיה בתחומי הלמידה אפקטיבית. העיתון השבועי יוצא מאז שנת 2002 ל-6,000 מנויים.
בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק
למרכז הידע וארכיון העיתונים שלנו מאז 2002
למילון מונחים ויקי מעולמות ההדרכה והלמידה
הסרה |  הרשמה |  שלח את הגיליון לחבר |  הוסף לנו רעיון, תגובה או משוב לגיליון הבא |  צור קשר לכתיבת מאמרים לעיתון