|
גיליון מס' 474, 29 בינואר 2017 |
|
|
|
|
|
|
|
"מיקרו למידה" משפרת זכרון בכ- 20%
3 קבוצות לומדים התמודדו עם חומר לימודי זהה. לקבוצה אחת פוצל החומר ל- 16 חלקים ("מיקרו למידה"), לקבוצה השניה ל- 4 חלקים והקבוצה השלישית למדה את החומר ב- 2 פרקי למידה בלבד. מבחני הזכרון הוכיחו עד כמה שיטת ה"מיקרו למידה" מסייעת ללמידה אפקטיבית. הישגי הקבוצה שלמדה ב- 16 מנות קטנות היו גבוהים ב- 20% מהקבוצה שפיצלה את הלמידה ל-2 מנות גדולות. בנוסף, הלומדים בקבוצת ה"מיקרו למידה", נזקקו ל- 28% פחות זמן כדי לפתור את המבחן.
|
|
|
|
|
|
|
ועוד פנינת למידה מהרשת...
הרובוטים מתקרבים לכיתת הלימוד. מאמר חדש בוחן כיצד רובוטים יכולים לסייע ללומדים מתקשים בכיתה או אלו שנעדרים ממנה, כיצד הם תורמים לדרבון הלומדים להתמודד עם החומר ותומכים במתן משוב אישי ללומדים.
| |
|
|
|
|
|