אם אינכם רואים את המייל כראוי לחצו כאן
גיליון מס' 474, 29 בינואר 2017
"מיקרו למידה" משפרת זכרון בכ- 20%

3 קבוצות לומדים התמודדו עם חומר לימודי זהה. לקבוצה אחת פוצל החומר ל- 16 חלקים ("מיקרו למידה"), לקבוצה השניה ל- 4 חלקים והקבוצה השלישית למדה את החומר ב- 2 פרקי למידה בלבד. מבחני הזכרון הוכיחו עד כמה שיטת ה"מיקרו למידה" מסייעת ללמידה אפקטיבית. הישגי הקבוצה שלמדה ב- 16 מנות קטנות היו גבוהים ב- 20% מהקבוצה שפיצלה את הלמידה ל-2 מנות גדולות. בנוסף, הלומדים בקבוצת ה"מיקרו למידה", נזקקו ל- 28% פחות זמן כדי לפתור את המבחן.
לכניסה לקישור לחצו כאן.

Share:
ועוד פנינת למידה מהרשת...
הרובוטים מתקרבים לכיתת הלימוד. מאמר חדש בוחן כיצד רובוטים יכולים לסייע ללומדים מתקשים בכיתה או אלו שנעדרים ממנה, כיצד הם תורמים לדרבון הלומדים להתמודד עם החומר ותומכים במתן משוב אישי ללומדים.
לכניסה לקישור לחצו כאן. Share:
מתודיקה היא חברת ייעוץ פיתוח וטכנולוגיה בתחומי הלמידה אפקטיבית. העיתון השבועי יוצא מאז שנת 2002 ל-10,000 מנויים.
בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק
למרכז הידע וארכיון העיתונים שלנו מאז 2002
למילון מונחים ויקי מעולמות ההדרכה והלמידה
הסרה |  הרשמה |  שלח את הגיליון לחבר |  הוסף לנו רעיון, תגובה או משוב לגיליון הבא |  צור קשר לכתיבת מאמרים לעיתון