אם אינכם רואים את המייל כראוי לחצו כאן
גיליון מס' 478, 26 בפברואר 2017
לראשונה: פחות ממחצית מהלמידה בארגונים – באמצעות כיתה פרונטלית

לראשונה מאז החלו למדוד את שיטות הלמידה בארגונים, ירדה שיטת הלמידה הפרונטלית לפחות מ- 50% מכלל שיטות הלמידה בארגון. למידה דיגיטלית (במפגשים חיים או בלמידה עצמית) מהווה 52% מכלל שיטות הלמידה בארגונים. השימוש בכיתה הפרונטלית צנח ב- 25% בתוך 7 שנים בלבד.
לכניסה לקישור לחצו כאן.

Share:
ועוד פנינת למידה מהרשת...
4 מיתוסים על המוח שחייבים להפריך: לא נכון שאנחנו משתמשים רק ב- 10% מהמוח, לא נכון שיש אנשים חזקים ב"מוח ימין" לעומת "מוח שמאל", אין דבר כזה "סגנונות למידה" ואין תוכנות שמאמנות את המוח. כדאי לקרוא ולהפרד מתפיסות אלו.
לכניסה לקישור לחצו כאן. Share:
מתודיקה היא חברת ייעוץ פיתוח וטכנולוגיה בתחומי הלמידה אפקטיבית. העיתון השבועי יוצא מאז שנת 2002 ל-10,000 מנויים.
בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק
למרכז הידע וארכיון העיתונים שלנו מאז 2002
למילון מונחים ויקי מעולמות ההדרכה והלמידה
הסרה |  הרשמה |  שלח את הגיליון לחבר |  הוסף לנו רעיון, תגובה או משוב לגיליון הבא |  צור קשר לכתיבת מאמרים לעיתון