14 באוקטובר 2018 // גיליון 550
קריאה בדפדפן >
5 סיבות שבגללן מנהלים חדשים "תקועים" ולא מתפתחים
 
  1. הם צורכים תוכן בנושא ניהול ומנהיגות אבל לא מיישמים אותו
    קראת על פרקטיקה ניהולית מוצלחת? כדאי לחפש מיד הזדמנות ליישום.

  2. הם עסוקים ב"טייטל" ולא ב"מסע" שהם צריכים לעבור
    יש משהו מסחרר בהגדרת תפקיד חדשה, אך חשוב מזה לזכור שלמעשה ה"טייטל" הוא תחילתו של מסע ארוך שרק בסופו תהיה הצדקה להגדרת התפקיד החדשה.

  3. הם מתמקדים במילים ולא במעשים
    יש לרבים מאיתנו חזיון של ניהול בהקשרים של נאומי מוטיבציה ואמירות מעוררות השראה ויש משהו יותר קל להישאב ל"מה אומרים" על חשבון המעשים שנוקטים בהם שבדרך כלל משמעותיים יותר מכל נאום.

  4. הם חושבים שמנהיגות זו תכונה טבעית מולדת
    המחקרים מסבירים שלפחות 76% מרכיבי המנהיגות הם תוצר של למידה ומאמץ לאורך זמן.

  5. הם כל הזמן נותנים עצות לאחרים
    מתן עצות לאחרים מאוד מפתה, אבל עשויה להזיק. במקום לקפוץ ולהציע פתרון, עדיף להקשיב, להבין את הסיטואציה ולעזור באמצעות כלים אימוניים.

לכניסה לקישור לחצו כאן
 
  תמונת השבוע  
   
  התמריץ הכי גדול של עובדים ללמוד משהו – אם המנהל הישיר שלהם המליץ להם על זה

סקר מקיף בקרב 2,200 עובדים מגלה מה יגרום להם ללמוד משהו חדש.
 
 
28% ילמדו אם המנהלים ידעו שהם לומדים.
40% ילמדו אם יקבלו תמריץ או קידום כלשהו.
45% יעשו זאת אם העמיתים שלהם ימליצו על כך.

אבל יותר מכל תשובה אחרת, 56% יעשו זאת אם המנהל הישיר שלהם המליץ להם ללמוד.

מכאן שאחד האתגרים המרכזיים של מומחי למידה ומפיתוח מקצועי הוא להבטיח מעורבות של מנהל ישיר בתהליכי למידה של העובדים. אם המנהל מעורב, העובד ילמד.

לכניסה לקישור לחצו כאן

 
מתודיקה - פיתוח תוכן, ייעוץ ארגוני ולמידה חדשנית.
ה"קישור של יום ראשון" יוצא מאז שנת 2002 ל-20,000 מנויים.
בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק או בקרו באתר שלנו
הסרה |  הרשמה