18 בנובמבר 2018 // גיליון 555
קריאה בדפדפן >
עובדים שלומדים יותר, שמחים יותר ומצליחים יותר
  הכירו את הלומדים ה"כבדים"- הם מהווים 7% מהעובדים בארגונים. הם לומדים יותר מ- 5 שעות בשבוע וזה עושה להם ולארגון שלהם רב טוב.

הלומדים הכבדים פרודוקטייביים יותר, מצליחים יותר, מעורבים ואפילו שמחים יותר בעבודה שלהם לעומת העמיתים שלהם.

הנתונים לא משאירים מקום לספק.

הסיכוי שיקחו אחריות חדשה בעבודה גבוה ב- 23%, דיווחיהם על תחשות משמעות בעבודה משמעותית גבוהים יותר (48%). הם מדווחים על שמחה גבוהה יותר בעבודה (21% יותר מעמיתיהם) והם אפילו לחוצים הרבה פחות (47% הפרש).

ומה לגבי שאר העובדים שלומדים פחות (47% מהעובדים שלומדים מעל שעה בשבוע)?

גם אצלם יש ממצאים גבוהים יותר לעומת אלו שלא לומדים בכלל (46% מהעובדים).

סקנת הסקר היא ברורה: למידה גורמת לנו להרגיש טוב יותר, היא דוחפת אותנו קדימה, מעצימה אותנו, גורמת לנו להיות מעורבים יותר במה שאנחנו עושים ולהצליח.

לכניסה לקישור לחצו כאן
 
  תמונת השבוע  
   
  5 דרכים בהן אנשים חכמים מחבלים ביכולת שלהם להצליח

לא מספיק להיות חכם בעבודה, ואנשים חכמים במיוחד נוטים לעשות שגיאות ניהוליות והתנהלותיות ומחבלים בסיכויי ההצלחה שלהם.

הנה 5 מהשגיאות הללו:
 
 
  1. הם לא מעריכים תכונות אחרות כמו בניית קשרים:
    הם שמים את מבטחתם באינטלקט ולא מטפחים מיומנויות קריטיות אחרות בעבודה

  2. הם נעשים מתוסכלים בעת עבודת צוות:
    בגלל התפיסה המהירה שלהם הם מרגישים שהקבוצה מושכת אותם אחורה ומעכבת אותם

  3. הם לחוצים במיוחד שלא להראות לא חכמים:
    הם כה מעריכים חכמה שהם נמנעים בכל דרך מלהראות לא חכמים ולכן חוסמים מעצמם אפשרויות לגלות דברים חדשים ולהתפתח.

  4. הם משתעממים מהר:
    ולכן מתקשים להחזיק את המשימות שלהם לאורך זמן

  5. הם לעתים נתקעים בגלל "עודף חשיבה":
    ואז מאבדים זמן וכיוון בשל התעמקות גדולה מדי לפני קבלת החלטה או התעסקות ארוכה מדי בלקחים.

לכניסה לקישור לחצו כאן

 
מתודיקה - פיתוח תוכן, ייעוץ ארגוני ולמידה חדשנית.
ה"קישור של יום ראשון" יוצא מאז שנת 2002 ל-20,000 מנויים.
בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק או בקרו באתר שלנו
הסרה |  הרשמה