 |
4 עובדות על חקר המוח שכל מומחה למידה חייב לדעת
לובה משל |
|
 |
|
מה קורה למנהל הדרכה למידה או פיתוח מקצועי שעובד בתחום שנים רבות? מה שקורה לכולנו בעקבות ותק מקצועי. אנחנו לעיתים שבויים בתפיסות ישנות ומוכרות ומתקשים לרענן את עצמנו מחדש. חקר המוח התחדש כל כך בעשור האחרון שהוא מחייב מנהלים ובעלי ניסיון רב בעולמות ההדרכה הלמידה והפיתוח המקצועי לבדוק שוב את העובדות המרכזיות על עולם הלמידה. דון טיילור ריכז 4 עובדות מרכזיות בוובינר שערך לאחרונה למנהלי למידה ופיתוח מקצועי.
לכניסה למאמר המלא כאן
|
|
|
|
|
|
|
על עודף זיכרון והזכות להישכח
האינטרנט משנה את האופן שבו אנחנו זוכרים דברים, ומוביל לתופעה של עודף זכרון: האינטרנט זוכר הכל, גם מה שאנחנו מבקשים לשכוח. מאמר מקיף שפורסם לאחרונה בעיתון "דה מרקר" וכתבה ששודרה בערוץ 10 מנסים להסביר לנו את העולם החדש שבו אנו חיים ואת מערכת היחסים המורכבת שאנו מנהלים עם הזיכרון הדיגיטלי שלנו.
|
|
מושג אחד בחודש: אוריינות חזותית בלמידה
בחיבור בין הראייה שלנו לקוגניציה, אוריינות חזותית היא היכולת לבנות משמעות מתמונות ולשלב אותה בתהליכי למידה.
|
|
|