אם אינכם רואים את המייל כראוי לחצו כאן
גיליון מס' 475, 5 בפברואר 2017
 
האם אפשר ללמוד להיות חכם יותר, ומדוע ארגונים מעדיפים שנישאר טפשים?
אפרת פרידמן, יועצת למידה
 
האם חכמה היא תכונה מולדת שלנו או מצב שאפשר להגיע אליו? מתברר שכולנו יודעים להיות חכמים לפעמים ויכולים ללמוד להיות חכמים יותר. מצד שני, דוקא מקומות העבודה מעודדים אנשים חכמים לנהוג בטפשות.

להמשך הקריאה לחץ כאן
Share:
הפוך קירפטריק, הפוך- איך באמת מודדים אפקטיביות של למידה ארגונית?
מאמר חדש מציע לארגונים למדוד את אפקטיביות הלמידה אצלם בדיוק ההפך מהמודלים המסורתיים, ומסבירים שהקשר של מחלקת ההדרכה ליחידת משאבי האנוש הוא הרסני לתהליכי הלמידה בארגון. מומלץ לקרוא, ולהתהפך.
Share:
מושג אחד בחודש: Invisible L&D
גוף ההדרכה בלתי נראה: מהלך שבו גוף ההדרכה והפיתוח המקצועי בארגון מפסיק לייצר תוכן והופך להיות רק מאפשר ומסייע בקיומם של תהליכי למידה עצמאיים.

לקריאה נוספת לחצו כאן.
Share:
10 סיבות מדוע למידה דיגיטלית היא כה אפקטיבית
כלי אחד בחודש
לאחר כמעט שני עשורים, העולם נפרד מדפי אינטרנט שתוכנתו בשפת ה- flash ועובר ל- HTML5: הורידו ספר הדרכה ולמדו להיפרד ולהמיר את כל הלומדות הישנות שלכם.
Share:
עוד קורס מפתחי למידה של ספירלה הסתיים, צפו במפתחים הטריים לומדים, מפצחים, מפתחים ומוסמכים.
 
מתודיקה היא חברת ייעוץ פיתוח וטכנולוגיה בתחומי הלמידה אפקטיבית. העיתון השבועי יוצא מאז שנת 2002 ל-10,000 מנויים.
בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק
למרכז הידע וארכיון העיתונים שלנו מאז 2002
למילון מונחים ויקי מעולמות ההדרכה והלמידה
הסרה |  הרשמה |  שלח את הגיליון לחבר |  הוסף לנו רעיון, תגובה או משוב לגיליון הבא |  צור קשר לכתיבת מאמרים לעיתון