5 בנובמבר 2017 // גיליון 508
קריאה בדפדפן >
spaced learning: המתכון ללמידה שנשארת
  ורד זולר, ראש תחום למידה גלובלית

לימדתם את החומר ברור וחוויתי? הלומדים היו מעורבים? לא בטוח שזה מספיק בשביל למידה שנשארת. חוקרים הוכיחו שוב ושוב כי הלמידה תישאר רק אם התכנון שלה יהיה בפריסה וריווח לאורך זמן. רק אם הלומד ישלוף את חומר הלימוד שוב ושוב בהקשרים מגוונים, בצורות שונות ובפריסת זמן רחבה, הוא יזכור את החומר באמת ולא רק יעבור את המבחן בשלום.

אז מהן הפעולות שיש לבצע בתור מדריך, מורה או לומד כדי להבטיח למידה שנשארת?

אספנו עבורכם את כל הפעולות שיש לעשות כדי להבטיח למידה אפקטיבית, לחצו לקריאת המאמר שכתבנו
 
  תמונת השבוע  
   
  כל ההפתעות וההתקלות שכיתה יכולה לספק - ואיך להתמודד איתן  
  עידו צדוק, מנהל תחום ההנחייה וקשרי הלקוחות

הלומדים כל הזמן לא מציצים בטלפוינים? האיחורים לא פוסקים? יש עייפות קשה אחרי ארוחת צהריים? הלומדים משתעממים? או אולי להפך- מתנגדים לכל רעיון שעולה בכיתה? לפני מספר חודשים קיימנו מפגש למידה עם כ- 70 משתתפים וחשבנו ביחד על כל הפתרונות להתמודד עם האתגרים הרבים שהכיתה מזמנת. בואו לקרוא את התרחישים של מה שקורה בכיתות הלימוד וסדרה של כלים ורעיונות שנוסחו בחכמת ההמונים.

המשך קריאה
 
מתודיקה - פיתוח תוכן, ייעוץ ארגוני ולמידה חדשנית.
ה"קישור של יום ראשון" יוצא מאז שנת 2002 ל-20,000 מנויים.
בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק או בקרו באתר שלנו
הסרה |  הרשמה